torek, 8. april 2008

Še sem živ

Dva meseca sta naokrog in od mene niti glasu. Resnično sem se polenil in zanemaril tale moj blog. Vendar pa projekt 10k ni zamrl in se še vedno borim, da pridem do svojega začrtanega cilja. Res pa je, da mi je v zadnjem času zelo padla morala in samozavest kar se tiče igranja pokra in sem zato odlašal in odlašal s pisanjem in prikazom rezultatov rekoč saj nimam ničesar za pokazati. Dolžan sem prikazati rezultate v mesecu februarju in marcu. Če je bil januar doslej najbolj uspešen mesec lahko rečem, da je bil februar do zdaj najbolj neuspešen mesec saj se mi je BR prepolovil. Začetek meseca je bil več kot obetaven in v prvih 9 dneh februarja sem imel že 2653$ profita na NL100. Do konca projekta mi je manjkalo samo še 1500$. Mala malca sem si reku in šel igrat limit višje na NL200. Katastrofalne prve tri ure igre na NL200 so me olajšale za 4 bance in kot polit cucek sem odšepal nazaj na NL100. Tudi tu ni šlo naprej po pričakovanjih in BR se je vztrajno topil. Mesec sem končal 1167$ v minusu, BR pa se je ustavil na 3716$ (ob upoštevanju da sem v januarju dvignil 1000$ je total BR odkar traja 10k projekt 4716$)Marec pa se je nadaljeval v stilu vlakca smrti, gor in dol. Ampak tega smo že navajeni. Opravil sem pa tudi 2 cash outa in sicer najprej sem si 900$ prenakazal na Poker Stars, kjer se trudim dobiti sedež na WSOP Main Eventu 08, drugega sem pa opravil iz čisto praktičnih razlogov namreč treba je bilo napolniti cisterno s kurilnim oljem. Ker pa zaenkrat denar še ne pada z neba ga morem pač potegnit dol iz poker računa. Tako da je sedaj skupno stanje ki sem ga cashoutal 3200$. Pa še dokaz, da sem resnično denar dol vzel in mi ga niso spili.2 cashouta sta bila direktno na moj bančni račun 1 pa na MoneyBookers in nato naprej na PokerStars. Bistvenega vpliva na mojo igro ti dvigi niso imeli saj sem vseeno ohranil toliko BR, da sem lahko nadaljeval z igro na NL100 in mi ni bilo potrebno iti limita nižje. Marca sem si prviščil tudi 5 dni pavze in sem igral samo live game. Ta sprememba je bila zelo dobrodošla saj sem nekoliko pozabil na vse "probleme" z bad beati. Marec sem zaključil s profitom vendar je pa ta bil za polovico manjši kot sem ga imel sredi meseca. Ampak vseeno bolje profit kot pa 100$ minusa.V aprilu mislim nadaljevati z igro na NL100 pod pogojem, da me ne bodo spili. Na NL200 me še sploh ne vleče saj mi zaenkrat to niti ne dopušča dejanski BR niti mi stil igre tam ne ustreza. Končno sem si pa vzel čas in svojga notebooka odnesel na servis, da so mi mojstri uštimali hlajenje le-tega. Na srečo jo je skupil le ventilator in samo 3 minute dela so bile potrebne, da mi mašina zopet normalno deluje in se ne pregreva več. Sedaj si lahko spet privoščim igranje 8 miz naenkrat. Usposobil sem pa tudi PT in tako lahko zopet prikažem nekaj statistike od 17.2. pa do 31.3.Nekaj handov manjka, ker jih pač PT vse ne importa ampak za vzorec pa bo. zraven je še NL50, ko smo se malo hecali na slovenskih mizah. V oči pa bode dejstvo, da sem resnično zelo omejil igranje pokra sam sem v mescu in pol naredil "skromnih" 26k handov. Prej sem delal po 35k ali več handov na mesec. Pjer me je že opozoril, da preveč branim SB in bi lahko tu več foldal. Premalo sem pa tudi agresiven in tu je še mnogo rezerve v moji igri.

Za konec pa še trenutno stanje v mesecu aprilu.
Da bi se le tako naprej nadaljevalo skozi cel mesec :)

2 komentarja:

Erzo pravi ...

upam da se dvigneš ta mesec! Good luck!!!

samo eno vprašanje - kako to da imaš tko nizek PFR? A ni to že kr mal passive?

Centri pravi ...

Ja sm en pasivc se trudim na tem delat in čedalje več rejzat in re-rejzat. Tle vm da imam še ogromno rezerve.