četrtek, 1. maj 2008

Aprila skoraj po planu

Z drugo polovico meseca aprila ne morem biti povsem zadovoljen saj sem zamočil ravno na koncu. Neverjetno pa žal resnično je dejstvo, da lahko v enem samem dnevu izničim igro desetih dni. Želja po dobrem rezultatu povzroča pritisk katerega se sploh ne zavem. Pa vendar vpliva na igro in me sili v težke odločitve katerih naj bi bilo čim manj v pokru. V zadnjih dveh tednih sem prebral vse tri Gordonove Little black, green in blue book. Upoštevajoč nasvete in razlage v knjigah sem se takoj lotil spremeniti svoj slog igre. Prvi rezultati so že vidni saj sem skoraj za 100% povečal preflop raise (iz 5,4% na 9,8%) in skupno agresijo (iz 0,77% na 1,5%). Te procente bom skušal še povečati vendar pa čez noč ne morem spremeniti stila igre saj so se določene navade v dveh letih kar igram vkoreninile in bo potreben čas da jih spremenim. Je pa tudi res, da ko se človek navadi določenega limita tam igra veliko bolj sproščeno. Ob prehodu na višji limit pa se igra avtomatsko zategne in tudi agresivnost upade. Na koncu meseca sem ponovno poskušal na višjem limitu in ponovno sem jih pošteno dobil po BR. Izpis iz trackerja pove vse.Kljub mesečnemu profitu pa sem bil odločen, da izgubljen denar dobim nazaj. Vztrajal sem na NL200 in kaj kmalu opazil potencialnega kandidata, ki mi bo pomagal pri zastavljenem cilju. Kot klop sem se prijel igralca z nickom gismo72 in splačalo se je saj mi je "podaril" cca 500$. Njegova statistika:Samo, da ga zadene top par na flopu ne glede na kikerja in je pripravljen ves denar poriniti na sredo. Pripravil me je celo do tega, da sem odšel igrat na NL400, kjer sem doživel klasično nameštalko KK vs AA. Ni mi potrebno razlagati kako mi je bilo, ko je šlo 400$, ampak isti igralec mi je kasneje vse vrnil, ko sva se zapletla v all in zgodbo jaz zopet s KK on pa tokrat QQ. Po odigranih 363 handih sem NL400 zapustil s 300$ profita. Defenitivno se pa vrnem, kljub nezadostnemu BR, če opazim, da je za mizo gismo72.
Posnel sem tudi dva videa v katerem je nekaj handov, ki so mi prenesli največ profita in tudi tisti s katerimi sem največ izgubil. Opremil sem jih z glasbo katere refren pove vse. Opravičujem se samo za počasno predvajanje iz trackerja. Očitno bo treba nabavit zmoglivejši notebook. Najprej nekaj uspešnih handov:

Pa še tisti, ki sem jih odigral narobe in zato pošteno plačal. Včasih pa kljub pravilni igri mašina ne najde pravih kart.


Pri svoji igri bom v bodoče delal predvsem na agresiji. Mnogo potov bi lahko dobil z odločnejšimi potezami. Vse večji povdarek pa dajem tudi na igro iz pozicije saj je v večini primerih ključna ravno pozicija s pravo mero agresije.
Za konec pa še slikovni prikaz rezultatov meseca aprila. Tracker mi je vmes odpovedal tako, da to niso vsi odigrani handi. Manjka jih približno dobra tretjina.


Ni komentarjev: