sobota, 2. februar 2008

Januar 08 review

Za mano je januar, najuspešnejši mesec od kar traja projekt 10k. Nekako je kar logično saj se z višanjem limita igre zvišuje tudi dnevni profit, če mi ga seveda uspe kaj narediti. Prvih 5 dni novega leta sem še igral na NL50 potem mi je pa uspelo na turnirju za 150000$ garantiranih prilesti do 8. mesta in na račun je priteklo 2550$, kar pa mi je takoj potem omogočilo preskok na NL100. S tem pa se zaslužki na turnirjih še niso končali saj sem ponovno na istem tunirju čez tri tedne osvojil 20. mesto in pokasiral 900$. Omenim pa naj še 2. mesto na četrtem Zasavje open-u za kar sem dobil 414$ in 12 točk ter napredovanje na 4. mesto skupne lestvice.
S samim rezulatom projekta sem pa dokaj zadovoljen saj sem dosegel slabih 60% zastavljenega plana in ob nadaljevanju podobnega ritma igranja lahko realno pričakujem, da bom zaključil prej kot sem načrtoval. Opravil pa sem tudi neplanirani cash out, kar je bilo opisano v prejšnjem postu. Dvig mi na srečo ni povzročil težav z BR in sem lahko naprej igral NL100. Veliko sem se pogovarjal z drugimi igralci o tem limitu. Večina se strinja, da je tu res idealna mešanica znanja in neznanja. Resnično se sprašujem zakaj bi se forsiral na NL200 dokler mi gre tu dobro. Zaslužek je lahko zelo dober pa vendar se da višje ob dobri igri zaslužiti še več. Poskusi na NL200 se niso končali preveč dobro saj sem z miz večkrat odšel z minusom. Še naprej bom igral na NL100 in napravil prehod na višji limit z BR 40 buy in-ov. Resnejša igra potrebuje tudi resnejši BR. Igrati pa začenjam tudi na kratkih mizah za kar pa mi trenutno primankuje agresivnosti. Ampak tudi s tight igro se da zelo lepo obrati preagresivneže, ki mislijo, da bodo z nenehnim višanjem na lahek način prišli do pota. Takšnega igralca ob dobrem handu ni težko komitati v pot in kaj hitro ga "zvabim" v all in situacijo. Varianca BR je na takšnih mizah večja zato se da tu narediti največ profita ali pa tudi največjo zgubo. Za konec pa še statistika in graf za mesec januar.

2 komentarja:

Anonimni pravi ...

odlično centri kar tako naprej-a pol boš šel na NL200, ko boš mel 8000$...

Centri pravi ...

Ja ko bo 8k BR grem na NL200...če bo pa zagustilo pa nazaj na stotke